• google translate
    do kasy suma: 0,00 zł
www.parrotplanet.pl
Producenci
Newsletter

Podaj nam swój adres e-mail i zgarnij 5% rabatu na swoje zakupy

Reklamacje

Jak zgłosić reklamację?

  1. Wyślij wiadomość e-mail na adres: reklamacje@parrotplanet.pl
  2. W treści wiadomości prosimy podać:
    • Numer zamówienia.
    • Opis problemu (np. uszkodzenie, brakujący element, niezgodność produktu).
    • Zdjęcia dokumentujące problem
  3. Prosimy o podanie danych kontaktowych, abyśmy mogli szybko się z Państwem skontaktować.

Proces rozpatrywania reklamacji

  • Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia.
  • W przypadku konieczności odesłania produktu, poinformujemy Państwa o dalszych krokach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium